Oma tarinamme koostuu asiakkaidemme tarinoista. Lue tältä sivulta asiakkaidemme kokemuksia siitä, kuinka heistä tuli osa Postituspoikien tarinaa.

 

shutterstock_408480322

 

LUIN LIVING

Halusimme ehdottomasti pitää logistiikkapalvelumme Suomessa. Kilpailutimme aikanaan 4-5 toimijaa ja Postituspojat vakuutti meidät ensinnäkin sillä, että he halusivat meidät asiakkaakseen. Alusta asti yhteydenpito on ollut luottamusta herättävää ja aktiivista. Kyseessä on kuitenkin meille erittäin tärkeä osa-alue asiakkaidemme palvelussa. Myös heidän kokemus alalta ja riittävän suuret puitteet vakuuttivat meidät siitä, että he ovat meille oikea kumppani kasvumme polulla. Tarvitsimme kumppanin, joka on vahva sekä yritys- että kuluttajalähetyksissä.

Lue Luin Livingin tarina kokonaisuudessaan täältä.

 


HAPPY FISH SHOP

Postituspojat ymmärsi heti liiketoimintamme ydinajatuksen ja pystyi tarjoamaan meille sopivan kokonaisratkaisun. Lisäksi Postituspojat vakuutti meidät kilpailukykyisellä hinnoittelulla ja joustavuudella. Hinnan lisäksi meille ovat tärkeitä asioita muovittomat pakkaukset ja joustava yhteistyö. Saimme rakennettua integraation verkkokaupan ja Postituspoikien järjestelmien väliin, jolloin tilaukset siirtyvät automaattisesti kaupasta Postituspojille eikä manuaalista tilausten siirtoa tarvita. Tämä nopeuttaa olennaisesti tilausten käsittelyä ja paketit lähtevät jopa saman päivän aikana asiakkaillemme. Samoin tuotteiden saldot ovat aina ajan tasalla. Koemme, että nopea ja sujuva tilausten käsittely on tärkeä kilpailutekijä yhdessä ekologisen, muovittoman pakkauksen kanssa. Ja täydentää liiketoimintamme ydinajatusta.

Lue Happy Fish Shopin tarina kokonaisuudessaan täältä.

 


PILKKOSET

Kun aloimme etsiä uutta logistiikkakumppania, ensimmäisenä vaatimuksena tulevaisuuden kumppanilta olikin ”isot korvat”. Toisin sanoen etsimme kumppania, jonka kanssa toteutuisi sujuva vuoropuhelu, keskinäinen arvostus ja ymmärrys sekä yhteinen tahtotila toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Valitsimme Postituspojat uudeksi logistiikkakumppaniksemme juuri näistä edellä mainituista syistä. Heti yhteistyön alkuun integroimme tilaus-, laskutus- ja varastojärjestelmämme ja automatisoimme kaikki toiminnot mahdollisimman pitkälle. Jo näillä toimenpiteillä pystyimme tehostamaan toimintaamme huomattavasti. Koko integraatioprosessi sujui erittäin hienosti.

Lue Pilkkosten tarina kokonaisuudessaan täältä.

 


VAAVI

Onneksi tapasimme Postituspoikien edustajan, Sari Lehtoaron. Sari sai meidät vakuuttumaan, että hän vastaa Vaavin kaikista logistiikka-asioista ja pitää Vaavin erittäin nopeista toimitusjaoista kiinni kynsin ja hampain. Logistiikkatoimintojen siirto toteutettiin joulupyhien jälkeen ja kaikki sujui mallikkaasti heti ensimmäisestä toimituksesta alkaen. Yksikään asiakas ei joutunut kärsimään toimituskatkoista eikä operaattorivaihdos näkynyt millään tavalla normaalissa liiketoiminnassamme. Kaikkien asiakkaiden vauvat pääsivät tuhisemaan tuvalliseen Vaavisänkyyn.

 Lue Vaavin tarina kokonaisuudessaan täältä.

 


METSÄ TISSUE

POS-materiaalien varastointitehtävien lisäksi Postituspojat ovat olleet apunamme käsityötä ja nopeutta vaativissa ad hoc  -tehtävissä oman henkilökuntamme jatkeena. Olemme erityisesti olleet tyytyväisiä hyvään ja joutuisaan palveluun – harvinaisen ongelmatilanteen sattuessa se ratkaistaan heti ja vastaukset tulevat nopeasti.

Lue Metsä Tissuen tarina kokonaisuudessaan täältä.

 


MANNERHEIMIN LASTENSUOJELULIITTO

Postituspojat varastoi kaikki materiaalimme. He hoitavat verkkokauppatilauksemme sekä toimitukset kouluille ja paikallisyhdistyksille. Keväällä 2015 ulkoistimme myös näihin liittyvän asiakaspalvelun Postituspojille.

Lue Mannerheimin lastensuojeluliiton tarina kokonaisuudessaan täältä.