Mistä tuotteita verkkokauppaan - kuva

Mistä tuotteita verkkokauppaan?

Verkkokauppaa perustaminen tai pyörittäminen ei onnistu ilman myytäviä tuotteita. Mutta miten tuotteita löytyy? Noudata näitä ohjeita. Oma harrastuneisuus auttaa tunnistamaan hittituotteet Verkkokauppaa perustaessa kannattaa ensin miettiä, mistä on itse kiinnostunut. Omia vahvuuksiaan on fiksua hyödyntää. Harrastuneisuus auttaa tunnistamaan juuri ne tuotteet, jotka Suomen markkinoilta puuttuvat. Vaatteita rakastava tunnistaa hyvän paitadiilin ja tietokonenörtti löytää parhaat DDR-muistikammat. Tuotteiden laaduntarkastuskin onnistuu helpommin, kun kauppiaalla on valmiiksi kunnolliset taustatiedot alalta. Toisaalta myös mainonnan ja…

Artboard 7

B2B-verkkokaupan markkinointi: 10 askelta

B2B-verkkokaupan markkinoinnissa on omat koukeronsa. Näiden kymmenen askeleen avulla saat verkkokauppasi markkinoinnin haltuun. 1. Pyri automatisoimaan B2B-verkkokaupan markkinointi B2B-verkkokaupan markkinoinnissa kannattaa hyödyntää automatisointia. Käytännön sovelluksia automatisoidulle markkinoinnille on monia. Automatisoidun markkinoinnin perustana on asiakasrekisteri. Esimerkiksi ostohistorian tai toimialan perusteella asiakasyrityksille voidaan lähettää automaattisesti kohdennettuja mainoksia, joihin on valittu juuri ne tuotteet, joista kukin asiakas on todennäköisimmin kiinnostunut. Automatisointi tarkoittaa myös markkinointiviestien ajallista rytmittämistä. Voit käyttää automaattisia viestejä muistuttaaksesi asiakasta kesken…